ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اختلالات نارساخوانی (فصل دوم)

دسته بندي : علوم انسانی » علوم اجتماعی
دانلود  ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اختلالات نارساخوانی (فصل 2) در 27 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

فهرست مطالب به شرح زیر می باشد:
مقدمه
نارساخوانی
شیوع نارساخوانی
ویژگی های نارساخوانی
سیر و پیش‌آگهی
علائم بالینی نارساخوانی
تشخیص افتراقی
جنسیت و نارساخوانی
مشکلات هیجانی رفتاری کودکان نارساخوان
دیدگاه ها و سبب شناسی نارساخوانی
طبقه بندی نارساخوانی
پیشینه پژوهش
منابع


قسمتهایی از مبانی نظری:

شيوع نارساخواني
نارساخواني شايع‌ترين نوع ناتوانی يادگيري می باشد كه مورد شناسايي قرار گرفته است به طوری که 80 درصد کودکان دارای ناتوانی های يادگيري، نارساخوان مي‌باشند (فلوری ، 2009). پاره‌اي از محققان براين باورند كه ميزان شيوع نارساخواني به تعريف و ملاكهاي تشخيصی بستگی دارد (مک کامیک ، 2010). محققان مختلف به دليل وجود تعاريف و تبيين‌هاي متفاوت از نارساخواني، ارقام متفاوتي را درباره فراواني اين اختلال ارائه داده‌اند. اغلب محققان رقم 4% را پذيرفته‌اند. در آمريكا نيز حدود 4درصد از كودكان سنين مدرسه نارساخوان هستند كه ميزان شيوع آن بين 2 تا 8 درصد است (پورافکاری، 1386/2007). براساس نتايج تحقيقات سیف نراقی و نادری (1388)، ميزان شيوع ناتوانی های يادگيري در ايران 11 درصد اعلام شده است كه حداقل 9 درصد آن را کودکان نارساخوان تشکیل می دهند.


نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دسته بندی: علوم انسانی » علوم اجتماعی

تعداد مشاهده: 2342 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:73 کیلوبایت

 قیمت: 19,800 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل در قالب ورد و شامل 27 صفحه میباشد