کارآفرینی و رسانه

دسته بندي : کتاب » آموزشی
 هدف از نگارش این نوشته دستیابی به شناخت اجمالی مبانی فرهنگی کارآفرینی در میان قشر جوان به عنوان  بوده و نقشی که رسانه با این رویکرد و در این منظر بر مبادی فرهنگ کارآفرینی در میان این قشر می تواند ایفا نماید. بر همین اساس نویسنده در این مقاله تلاش نموده است با بررسی مفاهیم فرهنگ و کارآفرینی و نسبت میان این دو اصطلاح، فرهنگ حاکم بر کارآفرینی، ابعاد و ویژگی های فرهنگ کارآفرینی و با در نظر گرفتن کارکردها و تاثیرات رسانه در این فرایند، به مهمترین متغیرهای موثر در این زمینه و نقش رسانه در هر کدام از این متغیرها اشاره نماید.
دسته بندی: کتاب » آموزشی

تعداد مشاهده: 2382 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:69 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    چکیده 3
    مقدمه 3
    مفهوم شناسی موضوع 4
    الف: کارآفرینی 4
    ب: فرهنگ 5
    پ: فرهنگ کارآفرینی 6
    مروری بر ادبیات و مبانی نظری موضوع 6
    متغیرهای مقدم یا پیشینه antecedent or background variable 7
    متغیرهای تسریع کننده: triggering or precipiting variable 8
    متغیرهای توانبخشی enabling variable 8
    فرهنگ و کارآفرینی جوانان 10
    ويژگي هاي فرهنگ کارآفرینی برای جوانان 12
    نسبت میان فرهنگ و کارآفرینی 14
    رسانه و فرهنگ کارآفرینی 16
    کارکردهای رسانه در مفهوم کارآفرینی 17
    تاثیر رسانه بر کارآفرینی 20
    آسیب شناسی فرهنگ کارآفرینی در در برنامه ها و سریال های تلویزیونی 21
    ترویج امکان بیکاری با درآمد هنگفت در رسانه 21
    ترویج بیکاری پنهان و کم کاری در رسانه 22
    ترویج نه کاری در رسانه 23
    ترویج ناکاری در رسانه 23
    نتیجه گیری 24
    منابع 26