معرفی نوین ترین فرصت های کسب و کار و سرمایه گذاری در دوران رکود

دسته بندي : کارآفرینی » تولیدی

رسیدن به هر هدفی در طول زندگی،بدون داشتن ایده،درک صحیح و برنامه ممکن نیست.از آنجایی که انسان برای رسیدن به برخی از اهداف خود ناگزیر است سرمایه گذاری کند،و در سرمایه گذاری نیز همه چیز با شناخت ایده ها و درک صحیح از سرمایه گذاری آغاز میشود،هر کس بخواهد وارد این عرصه شود می بایست ایده های سرمایه گذاری توام با موفقیت را بشناسد و اطلاعات اولیه ی مربوط به آنرا کسب کند.

 

آیا وقت آن نرسیده است که از خواندن دروس وارداتی دانشگاهی لحظه ای درنگ کنید و از خود بپرسید که آیا این دروس مرا برای انجام کار اقتصادی آماده می کند؟

 

آیا زمان آن نرسیده است که دیگر منتظر آگهی های استخدامی نمانید و با ایده و خلاقیت و کار و کوشش،طرحی ماندگار خلق کنید؟

 

آیا می دانستید در کره جنوبی با توجه به توسعه اقتصادی چندسال اخیر،مردم آن وضعیت مالی مطلوبی دارند و معمولا ارث بادآورده به جوانها می رسد،با این حال تعداد کارآفرینان طی سالهای 2006 تا 2016،بیست درصد افزوده شده است؟

نکته ای که نشان می دهد فرهنگ کار و تلاش در بین مردم این کشور آسیایی چنان نهادینه شده است که حتی  با بدست آوردن پول زیاد و آسایش پس از آن،باز هم دست از تلاش نمی کشند.

 

آیا به نظر شما زمان آنکه بیدار شویم و از خیانت نفت آگاهی یابیم،فرا نرسیده است؟

 

آیا می دانستید در المان و سوییس 70000 نوع گیاه پرورش می دهند و در کشور ما که از 11 اقلیم 9 اقلیم را دارد حدودا 300 نوع گیاه بیشتر نمی بینیم؟

 

آیا با کشاورزی با الگوهای قرن 18 می توان در قرن 21 موفق شد؟یا باید در صنعت کشاورزی تحولی انجام شود  و الگوهای جدید کشاورزی را مدنظر قرار دهیم.

 

آیا با گیاه جدیدی که ارزش غذایی آن بسیاربسیار با ارزشتر از برنج است و قدمتی 5000 ساله دارد و به راحتی در مناطق بی آب و کم آب قابل کشت است،آشنا هستید؟

 

آیا می دانید گیاه موردنظر،در شرایطی که قیمت جهانی گندم350 دلار است در هر تن3200 دلار قیمت دارد و در برخی ارقام قیمت آن به 8000 دلار در تن می رسد؟

 

آیا از چندین روش نوین و دانش بنیان تولید انرژی آگاه هستید که می توان با سرمایه ای نه چندان زیاد آنها را شروع کرد و موجب ثروت آفرینی شد؟شیوه هایی که در چندسال آینده به شدت مورد توجه قرار خواهند گرفت و جایگزین شیوه های کنونی تولید برق خواهند گشت.

 

آیا از فرصتهای نوین کارگاههای صنعتی و تولیدی کوچک و با بازدهی بالا که هزینه ی کمی برای راه اندازی نیاز دارند آگاه هستید؟

 

آیا از ده ها فرصت تولیدی مشاغل خانگی آگاهی دارید؟

 

آیا تصور اینکه بتوان با پای مرغ کارافرینی کرد و صاحب ثروت و سرمایه شد به ذهنتان خطور کرده است؟در مورد روده گوسفند چطور؟

 

آیا می دانستید عمر گیاه نیشکر در جهان رو به پایان است و به جای آن یک گیاه استوایی که 250 برابر از نیشکر شیرین تر است و گلوکز ندارد و برای دیابتی ها هیچ مشکلی ایجاد نمی کند در حال تولید انبوه است؟

 

 

 

اینها تنها گوشه ای از اطلاعات موجود در این کتاب است.اطلاعاتی که شاید دانستن آن توسط شما سرنوشتتان را برای همیشه عوض کند و مسیر زندگی شما را به نحوی مثبت تغییر دهد.

 

چطور میتوانید اطمینان دهید که یکی از قریب به 200 ایده و فرصت موجود در این کتاب همان چیزی نباشد که شما می خواستید؟

 

قریب به 200 ایده و فرصت نوین و بی نظیر کارافرینی و سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی،تولیدی،صنعتی،دانش بنیان و مشاغل خانگی را به شما معرفی کرده ایم.

 

یقین داشته باشید با مطالعه این کتاب ذهن شما خلاق تر میشود و با دنیایی از فرصتهای کمتر شناخته شده و با بازاری بکر آشنا خواهید شد.

 

مجبور نیستید این کتاب را بگیرید و خواندن این کتاب چیزی از ارزشهای شما کم نمی کند!

 

انتخاب با خودتان است!!!

دسته بندی: کارآفرینی » تولیدی

تعداد مشاهده: 2407 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 266

حجم فایل:22,262 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل پی دی اف 266 صفحه ای به همراه تصویر