ترجمه مقاله آنالیز گمنام سازی در سیستم های ارتباط ناشناس

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
عنوان مقاله اصلی:
Analysis-of-Anonymity-in-P2P-Anonymous-Communication-Systems

چکیده :
یکی از نیازهای اساسی بشر در عصر حاضر  تعامل و ارتباط با جامعه انسانی است. به گونه ای که انسان همواره دنبال فن آوری های جدید و بهینه در این زمینه می باشد.البته از دغدغه های اصلی ارتباطات در تکنولوژی های موجود ،داشتن ارتباطی امن و بدون نگرانی از استراق سمع می باشد. استفاده از سیستم های ارتباطی ناشناس با استفاده از معماری نظیر به نظیر می تواند در این امر کارا باشد.
در مقایسه با معماری ایستای سنتی(client/server) ، معماری نظیر به نظیر(P2P)برای سیستم های ارتباط گمنام به دلیل انعطاف پذیری بالا و حفظ تعادل بار شبکه ، بسیار مناسب تر می باشد . با این حال برخی از طراحی های سیستم ارتباط گمنام منجر به ایجاد مصالحه بین گمنام سازی و کارایی همچون قابلیت اطمینان ، تاخیر و توان عملیاتی می شود . گاهی وجود مصالحه در طراحی این سیستم ، اجتناب ناپذیر می باشد اما می بایست از طرف توسعه دهندگان قابل قبول و کم اهمیت باشد . در این مقاله مدل های ارتباطات گمنام و تجزیه و تحلیل آنان با استفاده از آنتروپی بیان شده است . بر اساس این تحلیل ، برخی از نتایج آنالیز بر خلاف مشهودات  می باشد .
 برای مثال ، در برخی موارد و با افزایش مقیاس شبکه درجه گمنامی افزایش نیافته است . یا طولانی کردن کانال گمنام سازی ممکن است علاوه بر کاهش کارایی شبکه ، درجه بالای گمنام سازی را فراهم نکند . بنابراین نتایج به دست آمده برای طراحان سیستم ها ی ارتباط گمنام نظیر به نظیر بسیار با اهمیت می باشد . همچنین دراین مقاله در مورد برخی استراتژی های ممکن از قبیل درستی و اعتبار به منظور بهبود ارتباط گمنام نظیر به نظیر(P2P) صحبت شده است.

فهرست:
1- مقدمه  
2- ارتباط گمنام 
 2-1- ساختار سیستم P2P
 2-2- استراتژی مسیریابی
 2-3- استراتژی رله
3- مدل سیستم
4-آنالیز گمنام سازی
 4-1- ساختار سیستم
 4-2- استراتژی مسیریابی
 4-2-1- طول کانال 
 4-2-2-انتخاب گره ها ی رله
 4-3- استراتژی رله
5-مصالحه
6- نتیجه گیری
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 2572 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc, pdf

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:705 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و محتویات آنرا باز کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل ترجمه شده در قالب Word و قابل ویرایش
    فایل مقاله اصلی در قالب PDF و قابل ویرایش