تحقیق ارزش نام و نشان تجاری در تجارت الکترونیک

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
مقدمه:
امروزه با ظهور پدیدهٔ دهکدهٔ جهانی، سازمان‌ها می‌بایست با بکارگیری استراتژی‌های نوین،کسب و کار خود را از دنیای واقعی به دنیای مجازی انتقال دهند از جمله ی این موارد مارک تجاری محصول یا شرکت است. یک مارک تجاری، وجه تمایز محصولات و خدمات شرکت از سایر رقباست.امروزه مارک‌های تجاری به سمبل‌های سرمایه‌داری بین‌المللی تبدیل شده‌اند و ارزیابی شرکت‌ها از سوی مشتریان را امکان‌پذیر می‌کنند به گونه‌ای که اغلب مشتریان، حتی حاضرند برای یک مارک تجاری قدرتمند بهای بیشتری بپردازند چرا که مارک‌های تجاری روش جدیدی از زندگی را به نمایش می‌گذارند و مجموعه‌ای از ایده‌های نو را عرضه می‌کنند. برای اینکه شرکت‌ها از طریق علائم تجاری خود بتوانند به ایجاد و حفظ اعتماد مشتری بپردازند، نیازمند تبلیغات پرهزینه و بازایابی خوب و قدرتمند هستند. تبلیغات نامناسب، افت ناچیز در کیفیت محصولات، می‌تواند باعث گریز آن مشتری از بازار مصرف آن مارک تجاری شود. شرکت‌ها به کمک علائم تجاری قدرتمند می‌توانند خود را از نظر راهبردی برای آینده تثبیت کرده و با رقبای بالقوه‌ای که بازارهای جهانی را تحت کنترل دارند به‌طور مؤثر رقابت کنند. بنابراین می‌توان گفت که شرکت‌ها باید برای کسب اعتبار جهانی، ورود به بازارهای جدید، رشد درازمدت، کاهش هزینه و افزایش تولید، اقدام به ایجاد، تثبیت و مدیریت علائم تجاری خود کنند. در این مقاله به شرح نام‌های تجاری، نحوهٔ تثبیت آنها و استفاده از استراتژی‌های مناسب برای طراحی E-brand  و ارزش نام تجاری در عرصه ی تجارت الکترونیک پرداخته شده‌است.


تنظیم شده در 43 صفحه همراه با چکیده - مقدمه و فهرست مطالب و ماخذ.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2572 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:1,482 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی با فرمت pdf می باشد